دخترمنم اخرشب ساعت دوازده شیرمیخوره میخوابه تا ۵یا۶ صبح
دیگه شب بیدارنمیشه
اتفاقا خیلی هم خوبه که بیدارنشه خواب کافی هم برای رشدشون خوبه
دختر منم همینه اخرشب و صبح میخوره
فک نکنم طوری باشه
خوب خیلی هم خوبه پسر منم یه بار بهش 12 میدم یه بار صبح 8 پامیشه میخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.