11 هفته و پنج روزمه کی برم ان تی

۱۰ پاسخ

اگر دکتر و دستگاهش خوب باشه بهت میگه از جنسیت مهمتر سلامتش هست که اگر دیر بشه دیگه نمیتونه ببینه پشت گردن رو
من از ۹هفته دکترم فرستادم نوبت بگیرم
حتما امروز برو نوبت بگیر دیر میشه

من 11هفته و3روز رفتم همه چیز خوب بود فقط جنسیت رو نگفت واسم مهم نبود

از شروع هفته 12دیگه خوبه
من 11هفته و 6روز‌رفتم

۱۲ هفته ۳ روز بهترین موقس

نوبت بگیر زودتر دکترای خوب زود بهت نوبت نمیدنا
من خودم ۱۱هفته و ۶ روز رفتم بعد انتی گفت ۱۲ هفته و ۶روزی
تاریخ انتی با تاریخ خودت فرق داره یهو دیر میشه دیگه مشخص نیست نوبت بگیر همین چند روزه برو سریع

۱۲هفته ک شدی برو تا ۱۳ هفته میتونی بری

۱۲و ۳ روز بهترین موقع س

۲روز دیگه میتونی بری خوبه

هنوز نوبت نگرفتی؟

۱۳فکنم

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان صُهِیبَ👼💙💙. مامان صُهِیبَ👼💙💙. هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ایراندخت👧🏻❤️ مامان ایراندخت👧🏻❤️ هفته بیستم بارداری