من ١٢ هفته و ٤ روزمه
برم ان تي؟

۱۴ پاسخ

اره حتما برو

دیر شده دیگ

اره برو دیرمیشه

حتما خیلی زود برو

اره برو

عاره برو

اره .

آره دیگه دیرم شده

برو عزیزم

اره من ۱۱ هفته و ۴ روز رفتم همه چی مشخص بود

وقت خوبیه به نظرم

اره عزیزم

اره میشه

اره برو

سوال های مرتبط

مامان صُهِیبَ👼💙💙. مامان صُهِیبَ👼💙💙. هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته چهاردهم بارداری
مامان جوجو ممد🐣🩵💙 مامان جوجو ممد🐣🩵💙 ۵ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا هفته سی‌ونهم بارداری