من ١٢ هفته و ٣ روز
برم ان تي؟

۶ پاسخ

آره بعدش می‌خوری به تعطیلات

اره بهترین زمانشه

از ١١هفته تا سيزده هفته و ٦ روز ميتونيد سونوى NT انجام بدين

اره بهترین زمانه

اررره

اره خوبه

سوال های مرتبط

مامان صُهِیبَ👼💙💙. مامان صُهِیبَ👼💙💙. هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا ۸ ماهگی
مامان نیلماه مامان نیلماه هفته هفدهم بارداری