۴ پاسخ

ن من دارم هیچی نمیشه

فکر نکنممممم از دکتر نپرسیدی

نه عزیزم جابه جا نمیشه . ای یودی داخل رحمه . آ.‌لت توی کانالی هست که به رحم منتهی میشه و تا اونجا نمیرسه

نمیدونم ولی مگه میخواید نفت دربیاد اروم باشید

سوال های مرتبط

مامان لیام🥹🩵 مامان لیام🥹🩵 ۱ سالگی