خانم ها بنظرتون وزن بچه خوبه

تصویر
۲ پاسخ

الان داشتم حساب میکردم وزن بچه خودم تو ۲۶هفته ۸۹۰بود تو ۲۹هفته ۱۳۸۰بود یعنی تو سه هفته ۴۹۰اضافه کرد تو ۳۲هفته دختر من باید ۱۹۸۰بشه ‌
بچه منم مثل شما تو ۳هفته ۴۹۰تا اضافه کنه تا ۳۸هفته ۲۸۰۰به بالا میشه ولی کاش بیشتر از ۴۹۰ وزن میگرفت که حداقل من که میخوام سزارین بشم تو ۳۷هفته سه کیلو می‌شد

برای منم همینقدره

سوال های مرتبط

مامان آقاکارن مامان آقاکارن هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان برون عالی مامان برون عالی روزهای ابتدایی تولد
مامان نفس💕 مامان نفس💕 هفته سی‌وششم بارداری
مامان دلسا🍒 مامان دلسا🍒 ۶ ماهگی