سلام معمولا آزمایش تیرویید رو باید کی بدیم صبح تا شبش فرق میکنه؟

۲ پاسخ

عزیزم تیرویید باااید ۸ تا ۱۰ ساعت ناشتا باشی ازمایش بدی من هرماه دارم ازمایش میدم😩

تیرویید ناشتایی نداره ولی اگه همراهش قند و چربی هم داری باید ناشتا باشی. اگرم قرص لووتیروکسین میخوری قبل خوردن قرص آزمایشو انجام بده

سوال های مرتبط

مامان 🐣 جوجو🐣 مامان 🐣 جوجو🐣 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۸ ماهگی
مامان 🤎🤎شکلاتی🤎🤎 مامان 🤎🤎شکلاتی🤎🤎 هفته سی‌وچهارم بارداری