دوستان ازمابش تیرویید باید صبح ناشتا بدیم یان

۵ پاسخ

ناشتا بدون خوردن قرص خیلی بهتر من همیشه همین مدل میدم

بله ناشتا باش.اونروز قرص تیروئید هم نخور

اره عزیزم ناشتاس من اونروز حتی قرصشو هم نمیخورم

نه تیرویید ناشتایی نمیخواد

اره عزیزم ناشتا

سوال های مرتبط

مامان 🤎🤎شکلاتی🤎🤎 مامان 🤎🤎شکلاتی🤎🤎 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان تربچه🎀 مامان تربچه🎀 ۸ ماهگی
مامان نویان 💙💙💋 مامان نویان 💙💙💋 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان زهرا مامان زهرا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندق🌰🩷 مامان فندق🌰🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان لوبیا سبز🩷🌱 مامان لوبیا سبز🩷🌱 هفته هجدهم بارداری