آزمایش قند رو کی باید بدیم‌؟و‌اینکه‌برای دیابت هم‌ آزمایش مینویسن‌؟

۲ پاسخ

از هفته ی ۲۴ تا ۲۸

میگن اون محلول رو برای اونایی که قند دارن نمینویسن فقط همون آزمایش چند مرحله ی رو مینویسن انجام بدن

سوال های مرتبط

مامان مـ♡ـدیار مامان مـ♡ـدیار ۱۰ ماهگی
مامان سروش مامان سروش روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان دیانا♥ مامان دیانا♥ ۴ ماهگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی