مامانا ازمایش قند کی مینویسن

۵ پاسخ

دخترا ازمایش قند منو ۱۰خرداد نوشته ۹خرداد عروسی داریم میشه ۱۱دهم برم مشکلی نداره چون عروسی میرم نمیتونم خودمو نگه دارم چیزی نخورم

برای منو ۲۴ هفته ی تمام

هفته دیگ ۲۴هفته و 4روزم‌‌ میشه
میخوام برم ازمایش 🥲
متنفرم از اون محلولی که میدن بخوریم

۲۴ تا ۲۸ هفته

۲۴هفتگی تا ۲۸هفتگی

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وششم بارداری
مامان نی نی دوم مامان نی نی دوم ۲ ماهگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان همتا ونیلا🩷 مامان همتا ونیلا🩷 ۱ ماهگی
مامان شادلین💕🧿 مامان شادلین💕🧿 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نفس😍 مامان نفس😍 روزهای ابتدایی تولد