۳ پاسخ

نه اگه نرمال باشی نمینویسن
و اگه توی سونو هات اب دور جنین نرمال باشه نمینویسن

نه گلم اگه همه چی نرمال باشه

نه مگر اینکه قند بارداری داشته باشی برای چکاپ مرتب این‌کارو‌کنن

سوال های مرتبط

مامان نی نی دوم مامان نی نی دوم ۲ ماهگی
مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دلارز و دلارا مامان دلارز و دلارا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مـ♡ـدیار مامان مـ♡ـدیار ۱۰ ماهگی