۲ پاسخ

منم قند ندارم ولی فک‌کنم‌تو ماه هفتم بود دوباره نوشت یدونه ناشتا خون‌گرفتن یه بارم ۲ ساعت بعد صبحانه بازم قند نداشتم

من چون لب مرز بود چند وقت یبار میفرسته ازمایش

سوال های مرتبط

مامان مهدا مامان مهدا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هدیه‌ خدا💙🩵💙 مامان هدیه‌ خدا💙🩵💙 هفته سی‌وهفتم بارداری