نه بابا چه سختی سه یا چهارمرحله خون میدی اولشم یه پودر هست میخوری فقط خسته میشی چون خیلی طولانی هست عزیزم
عزیزم بایدحداقل8ساعت ناشتا باشی
تا2روز قبلش شیرینی جات نخوری
صبح زودتر بری بهتره چون ازمایشش3مرحله اس
یعنی 3بار ازت خون میگیرن
فاصله خون گیری1ساعته اس
اول ازت خون میگیرن بعد ی شربت خیلی شیرین بهت میدن میگن اینو بخور دوباره ازت خون میگیرن بعد از1ساعت دوباره خون میگیرن
بعد میتونی بری
مابین آزمایش فقط میتونی آب بخوری
اگه تهوعت بالاس صبح ک نمونه خون اولی رو میگیرن میتونی قرص ضد تهوع بخوری بعد چند دقیقه شربت رو بخوری
بخدا منکه خیییلی از شربتش خوشم اومد دوس داشتم ی بطری دیگه بهم بدن بخورم😂
نمیگم بعضیا الکی گندش کردن خب بدن با بدن فرق داره اما واقعا قابل تحمله وب بدنت اعتماد کن
سلام عزیزم آره تقریبا سخته از شب قبل ازمایش نباید چیزی بخوری تا ظهر سه الی چهار بار باد خون بدی هر یک ساعت و بجز آب و اون پودی که میدن نمیتونی چیزی بخوری حتی ابمیوه حتما با همسرت برو چون تنهایی خیلی سخته اذیت میشی
ن عزیزم سخت نیست فقط اون شربت شیرین یکم شیرینی ایش زیاده دلتو آخراش میزنه و چون سه مرحله خون باید بدی هریک ساعت یکم علاف و اذیت میشی همین وگرنه اصلا چیز سختی نیست الان هوا گرمه اول صبح حتما برو که گرما اذیتت نکنه
اوف من فردا باید برم آزمایش بدم😩
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.