خانما تو چند هفته آزمایش قند مینویسن

۹ پاسخ

۲۴ تا ۲۸ هفته گلم

من ۲۶ آزامایش دادم

تا ۲۸ هفته باید انجام بشه دیگ

اصلا مشخص نیست
هر کسیو ی تاریخی میدن
من تو هفته ۲۴ رفتم
دوستم هفته ۲۱ رفته بود

من ۲۴ هفته ۲ روز رفتم

منم ندادم هنوز

۲۴ تا ۲۸

من امروز دادم

من ۲۵دادم

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وششم بارداری
مامان مـ♡ـدیار مامان مـ♡ـدیار ۱۰ ماهگی
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد