واکسنوک زد بهش بده روزاول هر۴ساعت بهش بده پیشگیری کن ک تب نکنه
همین الان بده درد داره
منم واکسن پسرمو امروز زدم .فدات بشم خیلی گریه کرد
بزاری تب کنه بعد بدی؟😐
عزیزم از همون اول باید بدی نزاری ک تب کنه
هر۴ ساعت بده مرتب
چندتا واکسن بود؟ خیلی گریه کزد؟
همون موقع ک زدی اومدی خونه باید بدی
هر ۴ ساعت دوبرابر وزنش بده
واکسن که زدی همون موقع بده هر۴ساعت
نه عزیزم بده تا تب نکنه
ن بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.