۱۰ پاسخ

واکسنوک زد بهش بده روزاول هر۴ساعت بهش بده پیشگیری کن ک تب نکنه

همین الان بده درد داره

منم واکسن پسرمو امروز زدم .فدات بشم خیلی گریه کرد

بزاری تب کنه بعد بدی؟😐
عزیزم از همون اول باید بدی نزاری ک تب کنه

هر۴ ساعت بده مرتب
چندتا واکسن بود؟ خیلی گریه کزد؟

همون موقع ک زدی اومدی خونه باید بدی

هر ۴ ساعت دوبرابر وزنش بده

واکسن که زدی همون موقع بده هر۴ساعت

نه عزیزم بده تا تب نکنه

ن بده

سوال های مرتبط