۶ پاسخ

داروخوریه عزیزم شربتی چیزی باشه بااین می‌کشی به بچه میدی

دارو خوریه

هرچی هست خیلی بزرگه
تا بیای فشار بدی بچه بخوره، بچه فرار کرده 😂❤️

اینا برا غذا خوردن هست پوره می‌کنی می‌ریزی داخلش

ب نظر من سرلاک خوریه

اخه سرش بزرگه چجوری باهاش دارو بکشی 😂

سوال های مرتبط

مامان لپوووو💖💙💖 مامان لپوووو💖💙💖 ۱۷ ماهگی
مامان مامان آرسام♥️ مامان مامان آرسام♥️ ۱۶ ماهگی