از زمانی ک بدنیا اومد تا نصفه مو داشت.غز پشت حجم زیاد.جلوش کچل...الان ریخته دوباره داره
درمیاد
الان سر پسر منم این شکلی.من هم هر دو طرف میزارم طاق بازم میخوابونم.طبیعی ام بدنیا اومده ....
فرم سرش خوبه که به خاطر موهاشه که بدمیبنی
خوبه ک گلم
پسر منم سرش اینطوریه
فکر میکنم بخاطر زایمان باشه به مرور بهتر میشه بعضیا قشنگ خربزه ای میشه اونا نیازه که سربند استفاده کنن
باید ببنی دور سرش یه مدت که بستی فرم میگیره
الان سرش مگه چه کاره؟به اون خوبی و نازی ماشاالله
پسر منم خیلی بدفرم بود
بعد خوب شد
البته میگفتن به دوسمت به یه اندازه بخوابون و رو شکم بذار در روز یکم
ولی من اونقدر مرتب رعایت نمیکردم
من اینطور بود
طاق باز خوابوندمش خوب شد
روزی ده دیقه توپنج نوبت دودیقه ای بزارش روشکم خودش کلش گردمیشه
سلام عزیزم
دور سرشو با یه پارچه ببند تا فرم بگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.