عزیزم تیتر بتا دادی ؟؟؟بنظرم چند روز صبر کن بارداری شیمیایی اگه باشع تا ۱۰ روز پریود میشی اگر نشدی حتما تکرار کن ازمایشتو و بگو تیتر بتا میخام بدم قبل اینکه ازمایشم بری حتما تست بزار بعد برو
ینی چی بارداری شیمیایی ؟
عزیزم بارداری شیمیایی یعنی باردارمیشید لانه گزینی انجام میشه بتاهم یکم میره بالا تست هم مثبت میشه ولی بع علت مشکل کروموزمی لقاح تشکیل شده ازبین میره وبتا میاد پایین وتست هم منفی یا کمرنگ میشه توهفته های اول تاچهارم ازبین میره وپریود میشد .جز سقط به حساب نمیاد
اوووو نشد ای خدا اشکال نداره ان شاالله ماه بعد این عقب جلوانداختن پریودیات ان شاالله ک خیره بقول مادرشوهرم جنگ بچس میخادبگیره دیگه
اون روش ازمایش هستش
بارداری شیمیایی نبود
بی بی چک قبلی تون خراب بود تو تاپیک ها دیدم ازمایشم منفیه
عکس ازمایشت بفرست ب چت جی بی تی ببین چیمیگه بگوتحلیل کنه
انشالله خیره
بنظرم شما تستات مثبته ی آزمایشگاه دیگ برو ک مطمعن بشی
چند وقته اقدامی عزیزم
بارداری شیمیایی بتا یکم میره بالا بعدخود ب خود کم میشه تاصفرمیشه و پریودمیشی ازشما کلاصفره که
اینجام زده حتی شیمیایی
یعنی چه بارداری شیمیایی
یعنی چی بارداری شیمیایی؟
اخی عزیژم ان شاالله یک دفعه دیگه صبور باش
عزیزم تست ها کاذبن کلا
نباید با یه تست خراب دل خوش کنی که
درضمن شما منفی ای
اصلا باردار نیستی ک شیمیایی باشه نگران نباش
عزیزم اصلا ناراحت نباش منم همینو تجربه کردم
امپول ازادسازی زدی ؟؟؟
باردار نبودی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.