۹ پاسخ

هر بچه ای یکجوره یک سری از بچه ها اصن سینه خیز و اینا نمیرن مستقیم چهار دست و پا یاهم نشسته رو زمین خودشونو میکشونن جلو خیلی متفاوتن دیگه

دختر من میشینه از ۶ از بعدش غلت زد الان تازه عقبی میخزه و میچرخه رو ب جلو هم نیمیره اگه بشینه و غلت بزنه سینه خیز و چهار دست و پا مهم نیست عزیزم ینی دکترش گفت گفت ممکنه اصلا چهاردست و پا بره یهو راه بیفته حالا خوبه ک برن ولی اگه نرن هم مشکلی نیست

پسرمن هنوز نمیشنه هم چه برسه بخزه تازه دوهفتس غلت میزنه بچه ها باهم قابل مقایسه نیستن گلم

پسرمن12روزه رفت شش ماه فقطرو سینه میتونه بره سینه خیزهنوز نمیره مجبورش نمیکنم خودش باید بره کم کم

پسر منم نمیره هنو تا ۸.۹ جا دارع

سلام عزیزم هربچه ای ی جوره پسرمن 5ماهگی تقریبا سینه خیز رفت ولی هنوز نمیتونه کامل خودش مستقل بشینه

پسر من هنوز هم سینه خیز نمیره. حتی مستقل نمیشینه. مادرم میگه همه بچه هاش سینه خیز نمیرفتن یهو تو یه سنی پا میشدن دیگه راه رفتن.بعضی بچها انگار سینه خیز نمیرن

پسر منم نمیره بهش میگم تنبل خان😅

هنوز جا داره عزیزم دختر منم یه ده روزی کوچیکتر از پسر شماست میشینه ولی نمیخزه هنوز

سوال های مرتبط

مامان دلوین🧚 مامان دلوین🧚 ۹ ماهگی