خانما 20 روزگی نوزاد زردی 14 خطر داره

۶ پاسخ

خودس کم کم خوب میشه شیر زیاد بده بهش شکمش کار کنه.پسر من تا ۴۰روز زرد بود.بعد بیست روز دیگه خطر نداره

والا من از اول نه دکتر بردمش نه درجه شو گرفتم خودش کم کم داره خوب میشه
شیر خشت خوردم چیز های خنک خوردم بهتر شد
تو هم اینا رو بگیر بخور یه دکترم ببر قطره بهش میده زود خوب میشه

بله باید ببری دکتر

اره باید پیگیری کنی بعد دوهفته نباید زردی ادامه داشته باشه.دکتر ازمایش حون مینویسه

فک کنم ۱۴ یکم زیاد باشه ببرش دکتر

نمیدونم عزیزم با یه پزشک مشورت کن

سوال های مرتبط

مامان سلین وپسری💙💐 مامان سلین وپسری💙💐 ۳ ماهگی
مامان ریـــ❤️ــحــانه مامان ریـــ❤️ــحــانه ۵ ماهگی
مامان فاتح مامان فاتح ۶ ماهگی
مامان توت فرنگی🩷😍🧚 مامان توت فرنگی🩷😍🧚 ۵ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 ۴ ماهگی