پسرمن ۴ ماه ویک هفته وزنش ۵۷۰۰
بهداشت گفت خیلی کمه🥲🥲
اصلا شیر نمیخوره نمیدونم چکار کنم
دکترم بردم فایده نداش
شیرشم عوض کردم
بازم تاثیر نداش
باید دو برابر وزن تولدش باشه وزن ۴ ماهگی اگه هست که عالیه
نه فقط شیر نان و تازه گی هم سرلاک شروع کردم
دختر منم ۷/۵ بود
وزن پسر شما هم خوبه
منم دخترم ۲۸۰۰ به دنیا آمد الان ۷ هست و قد ۶۴ دکتر گفت عالیه نگران نباش بچه نباید کم بشه یا استپ
خوبه هر بار دکتر میگه باید ۸۰۰ گرم اضافه کنند
خوبه. ماشالله
نمیدونم باید چند باشه پسر من ۸کیلوعه قدش هم ۶۹
وزن تولد ۲۹۷۰ قد ۵۰
وزنش عالیه نميدونم چطور بعضی ها میگن کمه!
بنظرم وزنش کمه حالا مهم سلامتیشه نگران نباش چاقی که همیشه به معنی سلامتی نیست
موقع به دنیا آمد چند بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.