اره متاسفانه
از عید گرون شده
واااااااااای چه خبره
بعدشم میگن بچه بیارین
فقط میگن نه حمایتی نه نظارت روی قیمت ها
اره متاسفانه،قیمتا نجومی شده
من هر یک دو ماه یک بار چکاپ میبرم پسرم و پبش دکتر فوق تخصص تازه اون ۸۴۰ میگیره ولی من میبرمش بازم
مطب دکتر دختر من فوق تخصص دقیقا همین مبلغ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.