۶ پاسخ

اره متاسفانه

از عید گرون شده

واااااااااای چه خبره
بعدشم میگن بچه بیارین
فقط میگن نه حمایتی نه نظارت روی قیمت ها

اره متاسفانه،قیمتا نجومی شده

من هر یک دو ماه یک بار چکاپ میبرم پسرم و پبش دکتر فوق تخصص تازه اون ۸۴۰ میگیره ولی من میبرمش بازم

مطب دکتر دختر من فوق تخصص دقیقا همین مبلغ

سوال های مرتبط