۹ پاسخ

من تا الان راضی راضی بودم کمر درد و اینا نداشتم فقط جای بخیس

من راضیمممم

منکه راضی ام

منم سزارین بودم الان کاملا خوب شدم راضی بودم

من طبیعی زایمان کردم اصلا راضی نبودم

عزیزم زمانی ک حامله میشیم زیر شکم کشیده میشه
چه کسانی ک طبیعی زایمان کردن چه سزارین
یه کم زیر شکم میمونه
تخت تخت ورزشی نمیشه
مخصوصا تو زایمان دوم سزارین

من سزارین کردم ازاینکه پایین بخیه نخوردم راضیم😂جای بخیه هام خوب شده اماردش هست،شکمم بزرگه کمی آب نشده چون بچه م توی۹ماه حاملگیم خیلی بهم لگدزده عضلات شکمم پاره شده شکمم کوچیک نمیشه 😂😂😂اماپشیمون نیستم
تاچندماه کمرم خشک بود گردن درد داشتم اما بعدازچندماه خوب شد

من که واقعا راضی بودم

از چ لحاظ بد باشع؟
من سزارین بودم راضیم شکمم جمع شد رد بخیه هام داره کمرنگ میشه کم کم
شکمم ترک و چروک هم نداره

سوال های مرتبط