من تا الان راضی راضی بودم کمر درد و اینا نداشتم فقط جای بخیس
من راضیمممم
منکه راضی ام
منم سزارین بودم الان کاملا خوب شدم راضی بودم
من طبیعی زایمان کردم اصلا راضی نبودم
عزیزم زمانی ک حامله میشیم زیر شکم کشیده میشه
چه کسانی ک طبیعی زایمان کردن چه سزارین
یه کم زیر شکم میمونه
تخت تخت ورزشی نمیشه
مخصوصا تو زایمان دوم سزارین
من سزارین کردم ازاینکه پایین بخیه نخوردم راضیم😂جای بخیه هام خوب شده اماردش هست،شکمم بزرگه کمی آب نشده چون بچه م توی۹ماه حاملگیم خیلی بهم لگدزده عضلات شکمم پاره شده شکمم کوچیک نمیشه 😂😂😂اماپشیمون نیستم
تاچندماه کمرم خشک بود گردن درد داشتم اما بعدازچندماه خوب شد
من که واقعا راضی بودم
از چ لحاظ بد باشع؟
من سزارین بودم راضیم شکمم جمع شد رد بخیه هام داره کمرنگ میشه کم کم
شکمم ترک و چروک هم نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.