عزیزم چون شیر نداری و بچه هی مک میزنه احتمال داره سینت زخم بشه و خیلی دردش بده .کرم شقاق سینه یا بعضی روغن های گیاهی هست ک برای زخم سینه خوبه چرب کن حتما و سلفون بذار ک جذب بشه و قبل شیردهی هم حتما سینتو بشور.رابط سینه هم بگیر فعلا بچسبون ب سینت ک زخم نشی
فقط نزار یببوصت بگیری
کمپوت گلابی و انجیر
روغن زیتون تو غذات بزن
بخیه هات رو بعد استحمام با باد خنک سشوار خشک کن
روی بالشتک نرم و تو خالی بشین
هیچ چیزی بیشتر از وزن نوزادت بلند نکن
تا کاملا جا بخیه هات خوب بشن
تجربه های خودم از زایمان اولم رو برات گفتم امیدوارم خیلی زود و بدون درد سرحال و سرپا بشی
ازاون بالش ها که وسطش خالیه ازاون بگیر بشین روش
برای شیر هم آب گوشت
و دلستر بخور مایعات بخور
ماساژ سینه به روش درست
کمپرس گرم سینه
کمک میکنه
اگر شیرت کمه یا بچه قدرت میک زدن نداره
بدوش و با سرنگ یا قطره چکان بده
سینه رو با با شیر دوش تقریبا ۸بار در روز یا بیشتر تحریک کن ک شیر بیاد دکترا میگن حتی اگ نمیاد چون جفت ک جدا بشه هورمون شیردهی هم فعال میشه
مبارک باشه گلم چرا نرفتی بهمن؟
عزیزم باید تحمل کنی.
سعی کن یه چیز نرم یا بالش بزاری زیرت.
این بالش های طبی که وسطشون سوراخه خیلی به کارت میاد ببین میتونی تهیه کنی اینجوری کمتر اذیت میشی
اخی تا میتونی باسشوار بخیه هارو بگیر نزار مرطوب باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.