۶ پاسخ

شیاف دیکلوفناک استفاده کن، احتمالا کپسول مفنامیک اسید هم بهت دادن اونم حتما استفاده کن، مراقبتا که بهت گفتن انجام بده عفونت نکنن تا روز دهم کم کم درداش میره... روز هفتم به بعد میتونی با فلفل سیاه یا عنبر نسارا اونجا رو بخور کنی
یه داروی سنتی هست که با روغن حیوانی ترکیبش میکنن اسمشو نمیدونم اونو اگه روز هفتم به بعد بزنی به بخیه روند بهبودشو خیلی سرعت میده

مسکن بخور روی بخیه هاتم نشیم به پهلو بشین یه مدت

مگه چقدر بخیه خوردی؟

عزیزم منم خیلی درد دارم
اصلا ب خودت فشار نیار تا میتونی استراحت کن

اشکالی نداره این روزهاتم میگذره

تا میتونی تا ده روز اصلا نشین همش دراز بکش تا بدنت خودش رو پیدا کنه

سوال های مرتبط