۴ پاسخ

اینجا ک خنکه

سلام عزیزم شما چطورین خوبین همه جا همین گرمای تابستون دیگه کره بادوم زمینی من باشیره انگور وبامایع ارده میدم

وای نگو زهرا از گرماااا
من میریزم تو فرنی میدم بهش چون نمیخوره طبق معمول😂😂

منم کولزمون همش روشنه والا خیلی گرمه

سوال های مرتبط