۹ پاسخ

نه عزیزم براش اسپند دود کن

بنظرم بچه ای که کم گریه می‌کنه خیلی شخصیت عاقلی داره

نه عزیزم چه مشکلی ماشاالله آرومه و صبور
پسر منم همین طور بود خیلی صبور بود ولی الان ۳ سالشه به شدت اذیت می‌کنه و پر سر و صدا تا ارومه از زندگی لذت ببر🤣

وا چه مشکلی بچه به این خوبی
فقط چون زبون ندارن دردشونو بگن یکم بیشتر باید حواست بهش باشه

بچه خواهر منم همین بود
چه مشکلی
دوست داری مثل بچه ی ما باشه نق نقوووو غرغروووو

نه بچه خواهر منم همینه

یعنی اصلا گریه نمیکنه؟؟؟

صبرش زیاده بچه😁

پسرخاله منم خیلی اروم و کم گریه میکرد

نه بابا چه مشکلی من دعا میکنم یکم اروم بشه از بس صدا گریه شو شنیدم یک صدا کوچیک هم میاد یک متر میپرم فک میکنم اونه🤦🏻‍♀️🥲

سوال های مرتبط