نه عزیزم براش اسپند دود کن
بنظرم بچه ای که کم گریه میکنه خیلی شخصیت عاقلی داره
نه عزیزم چه مشکلی ماشاالله آرومه و صبور
پسر منم همین طور بود خیلی صبور بود ولی الان ۳ سالشه به شدت اذیت میکنه و پر سر و صدا تا ارومه از زندگی لذت ببر🤣
وا چه مشکلی بچه به این خوبی
فقط چون زبون ندارن دردشونو بگن یکم بیشتر باید حواست بهش باشه
بچه خواهر منم همین بود
چه مشکلی
دوست داری مثل بچه ی ما باشه نق نقوووو غرغروووو
نه بچه خواهر منم همینه
یعنی اصلا گریه نمیکنه؟؟؟
صبرش زیاده بچه😁
پسرخاله منم خیلی اروم و کم گریه میکرد
نه بابا چه مشکلی من دعا میکنم یکم اروم بشه از بس صدا گریه شو شنیدم یک صدا کوچیک هم میاد یک متر میپرم فک میکنم اونه🤦🏻♀️🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.