دوماه اول که اکثرا همه داغونن ربطی هم به جنسیت نداره
من تا پنج ماهگی حالم افتضاح بود همش چشمام بسته شد هیچی نمی تونستم بخورم همش سرم میزدم حتی بیمارستانم بستری شدم
من الان ۱۸ هفته ام دوماه اول فقط یکم از غذا بدم میومد و ی حالت تهوو خیلیییییی خیلیییی کم اصلا بالا نیاوردم فقط یکمی حالت تهوو داشتم رنگ پوستم روشن تر شده و الان ۴ ماهم پر شده زبر و زرنگم بدون خستگی
دکترم گفته نینیم پسره
سر پسرم از اول تا اخر هیییچ حسی از بارداری و علائمی نداشتم
سر ایشون که دکتر احتمال دختر داده،تهوع،معده درد،مشکلات عدیده گوارشی ،خستگی شدید،حال خراب🤣🤣🤣🤣
سلام گلم اگه جنسیت برات مهمه اگه میخای جنسیت رو تضمینی بفهمی چیه با فال قرآنی انجام میشه به این آیدی تو روبیکا پیام بده
@Nazdaneh1403
من پسرم خیلی حالم بد بود معدما انگار یکی مشتش میکرد ضعف میکردم بدجور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.