۱۰ پاسخ

من فقط بردم اتلیه

خیلی قشنگه مبارکشون باشه جشن فارغ تحصیلی شون رو بگیریی

چقدر قشنگ افرین مامان صبور و مهربون🥰خدا حفظشون کنه براتون

عالی 🥰🥰

ای جونم عزیزم مبارک باشه انشاالله 120سالگیشنو جشن بگیرین 😘😘❤️❤️

خیلی شیکه مبارک باشه
از لباسای خودتون و نینی ها هم عکس بذار عزیزم

خیلی شیک و نازه مبارکشون باشه 😍♥️

به به چقد قشنگگگ مبارک باشه عزیزم
عکس خودشونم میذاشتی دیگ😁😘

چه شیک و قشنگ ماشالله مبارک باشه🥺🤩🤩🤩🤩

خیلی قشنگه مبارک باشه😍

سوال های مرتبط

مامان دایان مامان دایان ۱۶ ماهگی
مامان آرشا مامان آرشا ۱ سالگی
مامان کایرا مامان کایرا ۱۶ ماهگی
مامان شرین🍯🌻 مامان شرین🍯🌻 ۱ سالگی
مامان دلارا مامان دلارا ۱۳ ماهگی