۴ پاسخ

از ۲ روزگی به پسرم کمکی ببلاک کامفورت دادم بخاطر کولیک
خداروشکر بهش ساخت وزندهیشم خوبه

عزیزم شیرخشک نان راحت تر همه جا پیدا میشه باتوجه به شرایط کشور من خودم نان رو انتخاب کردم اما نان معمولب نمیدم نان کامفورت میدم که برای هضم و گوارش بچه سازگارتره و برای دل دردای خفیف کمک کنندس ، از دو روزگیش ترکیبی هم شیر خودمو میدم هم شیرخشک نه تنها سینمو ول نکرده بلکه ولعش بیشتر هم هست

ن بابا سینتو ول نمیکنه من دادم ول نکرد سینمو ببلاک بده سبکه روغنی هضمش راحته نان سنگین الانم ک بچه ها کلا دل درد دارن
روزی دو س بار بده بهش دیگ وزن بگیره

من ببلاک میدم خوبه
دکتر ببلاک و اپتامیل و نان داد گفت هر کدوم نساخت میتونی یکی دیگه بدی همون ببلاک گرفتم خوبه براش

سوال های مرتبط