۱۱ پاسخ

عزیزم چغادک داروخونه ابوریحان داره

نه رو کارت ملی سهمیشو کامل میگیرم ۱۰ تا یا ۸ تا

اصلا نباید بزاری به کمتر از حداقل ۱۰ تا برسه تو خونه ، چون شرایط خوب نیست دفعه پیش هم که انبار شیرخشک رو زده بودن

ی داروخانه نرسیده به خیابون توحید اسمش یادم نیست اون همیشه شیر داره داروخانه دکتر رضایی هم شیر داره

چندتا چندتا بگیر تا ۶ ماهگی سهمیه هر نی نی ده تاست سعی کن هرروز بری بگیری

چه مارکی میدی که میگی نیست

هر تعداد داروخونه بده میگیرم اما نمیزارم به اخر برسه که بی شیر بمونه
کلا برنامه جمعه هامون شده سر زدن به داروخونه های شبانه روزی😂😂

۵تا۶تا باهم بگیر
دوتا قوطی مونده باشه ک تموم بشه برو باز بگیر هیچ وقت نزار بچت بی شیر بمونه

من دوتا داشتم امروز رفتم چندجا نداشتن ی جا گیرم اومد گفتم سهمیه این ماهو فقط ۴ تا گرفتم‌ گیرم نمیومد گفت هرچقد بتونم بت میدم ۶تا بم داد .بگرد چندجا تاگیرت بیاد و اضافه داشته باش چون بعضی وقتا نیس .همسایمون امروز همه شهررو گشت برانان ۲ گیرش نیومد

ینی دیگ شیر خشک نیس تو داروخانه؟😐

من هرچی تعداد بده می گیرم
معمولا 3 تا یا 4 تا میدن بهم

سوال های مرتبط