من طبیعی حداقل با زایمان ب بدنم آسیب رسوندم دیگه بعدش ب بدنم آسیب نزنم دستگاه ب بعضی ها نمیسازه قرص آمپول بعضی ها رو چاق میکنه طبیعی بهترین راه
من فقط با کاندوم جلوگیری میکنم چون قرص وآمپول عوارض داره
بنظرم مطمئن ترین راه وازکتومیه
وای چقد استرسشووو دارم
فعلا کاندوم ولی میخوام آیودی بذارم
من پرسیدم گفت یا قرص یا کاندوم یا طبیعی فعلا خودم اقدام نکردم ولی طبیعی جلوگیری میکنم
اینومیخوام از دکتر بپرسم
ولی حتما یا قرص میخورم یا ایودی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.