عزیزم ۲ هفته طول میکشه تا سم از بدنش خارج بشه و به تدریج این اتفاق میوفته
ممکنه هنوز یه نشونه هایی از حساسیت باشه به نظرم بیا حال الآنش رو با ۵ روز قبل مقایسه کن اگه رو به بهبود بود جای نگرانی نیست
هر دو برا بچه های حساس ب پروتئین گاویه.
اما جونیور چرب تر و تلخه .وزن دهیش بهتره. پزشکا موقت فقط برا وزن دهی تجویز میکنن.چون بچه ها طعمشو دوس ندارن..و البته برا حساسیت شدید تر...برا من که هیچکدوم فایده نداشت..نان آلترا بهترین بود.
من دخترم حساسیتش زیاده پپتی میخوره به دکترش گفتم پپتی جونیور بدم گفت نه فرقشون تو لاکتوزه
پپتی جونیور لاکتوز هم نداره فرقشون تو اینه دکتر گفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.