۱۳ پاسخ

من از اینا گرفتم خیلی خوبن قابل شستشو هست و اینکه پاره نمیشه

تصویر

سلام فرشته جان خوبی
میگم میشه اینو از همسرت سوال کنی
ما ی مقدار طلا ابشده داریم.۱۰۰گرمه.
میتونیم الان ببریم بدیم طلافروشی مثلا ده گرمش رو ببره برداره.بفروشیم؟
یا نمیشه؟

سلام عزیزم
مامان رزا جان میشه از همسرتون بپرسید ک طلا تا کی ریزشیه؟ چون یه کوچولو پول دارم میخام طلا بگیرم میترسم بیاد پایینتر ضرر کنم
مرسی اگه جوابمو بدی

تو این سن باید همه چی بپذیریم 😅

پسر منم عاشق مداد رنگیه.ولی من میترسم زیاد بدم
‌چون همه شونو میگیره دستش میره رو مبل میترسم‌بخوره زمین‌ بره تو چشم و صورتش🤦‍♀️
ماژیک هم که میدم اول از همه لباساشو مینویسه. چند تا از لباساشو نوشت دیگه غیر قابل پوشوندن‌شد

عزیزم
خیلی عالیه که میشینه پای نقاشی

چ‌ناناس😍

خوبه كه نقاشي دوس داره و سرگرم ميشه😅😍

فقط صندلیش 🤗🤗🤗

خدایا .منم عین همینو می‌زارم جلوش دو ثانیه اول روش مشغوله بعد پامیشه برا در و دیوار اصلا هم دستبردارنیست

ایهانهههه 😂🥲

واقعا بنظرم جز سخت‌ترین تایم های بچه داریه این تایم دو تا سه سالگی
من ک بعضی وقتا دیگ مغزم نمیکشه ، دعواش میکنم

آخ دقیقا عین پسر من روی وایت برد با مداد رنگی میکشه
وقتی یه چیزی رو میگن دیگه بایدم انجام بشه 😄

سوال های مرتبط