بچه ها من نوک سینم خیلی کوچیکه همش میره تو چکار کنم بچم بگیره 🙄

۵ پاسخ

برمن شیر دوش جواب بود

بده یکم شوهرت مک بزنه اگه بدش نمیاد ب مرور خوبه میشه

از شیر دوش استفاده کن نوک سینه رو میکشه بیرون

بیشتر بهش شیر بده سعی سینه بگیره
منم نداشت نمیگرفت از زور ولی بعد یه مدت اوکی شد

نوک سینت بگیره بکش حالت بیرون هر بار که مخوای شیر بدی اینکارو بکن

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد