با شیر خودت بعد شیردهی خیسش کن نوکشو ... اگ شدیده پماد بزن
عرق نعنا بزن بهشون واقعا برا من سری پیش مثل معجزه بود
کرم شقاق سینه استفاده کن
از شیر خودت بزن پلاستیک بکش روش یکم بهتر میشه تا شیر زیاد نشه همینه مال من تازه خوب شده بعد ۲۰ روز
ویتامین E رو بشکن ژله اش رو بزن و پلاستیک بذار روش سریع خوب میشه
کرم قشاق سینه بگیر
با روغن بادام شیرین ماساژ بده
البته بچه مک زده که اینجوری شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.