لامصب ازدرد زایمان بدتره..میگن چرب کنی پماد مخصوصش بزنی شیر خودتو بمالی روش
ولی واسه من هیچکدوم جواب نداد کباب شدم
ینفر بمن گف با صابون گلنار هی بشوری نوک سینتو خوب میشه ولی وقتی گف زخم سینم خوب شده بود
حالا این بچم اگ زخم شه امتحان میکنم
گرم مرطوب کننده بزن
پماد شقاق سینه
راستی عشقم چرا سز شدی
زوغن زردگوسفندیم خوبه
پمادشقاق بژن بعد بادستمال پاکش کن وقتی شیرمیدی
کرم شقاق سینه هیدرودرم بزن
پماد شقاق سینه بگیر بزن خوراکی هم هست بچه اذیت نمیشه شیر بخوره
کرم شقاق بزن
پماد بگیر بزن من پماد گرفتم سه بار زدم درس شد دیگه درد نداشت
وقتی سینه هم پر شیر بشه نوکش میسوزه و درد میکنه ولی پماد بگیر بزن بزار نرم بشه نوک سینت خواستی نوبتی بزن از سمت چپی میدی سمت راستی رو پماد بزن بعد اونیکی رو چرب کن از اون سینه بده
شیر خودتو بدوش بریز تو ظرف بزار بمونه چند ساعت بعد چربیش ته ظرف میشینه ازون بزن به سینه هات یکساعت بعد خوب شده
پماد شقاق سینه هیدرودرم هم خوبه
از شیر خودت بمال بهش
روغن زیتون
روغن حیوانی بزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.