۸ پاسخ

کرم شقایق سینه

فقط فقط شیر خودتو بزن هیچی دیگه نزن من همه چیو امتحان کردم خوب نشد
فقط باید شیر دهیت درست باشه تا زخمش خوب شه هنوز اولشه برو اموزش شیردهی خودم تجربه کردم ک بهت میگم

کرم شقاق یا از شیر خودت بزن فقط من از خانما شنیدم اگه نایلون بکشی رو‌نوک سینه بعد شیر زدن یا کرم زدن زودتر خوب میشی

کرم شقاق سینه هیدرودرم

شیرخودت بزن خوب میشه

هربار شیر میخوره یه قطره شیرخوار رو بزن تودش ترمیم میکنه

شیر خودتو بزن هیچی بهتر از شیر خودت نیس

روغن حیوانی

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان دلانا🩷🦄 مامان دلانا🩷🦄 ۷ ماهگی
مامان آنیل ودُرسا مامان آنیل ودُرسا ۱ ماهگی