خانوما نوک سینم زخم شده چی بزنمم

۸ پاسخ

شیر خودتو

یک قطره از شیرتو بمال دور تا دور نوکش بزار خشک بشه چند بار همین کارو بکن مخصوصا بعد از اینکه شیر میخوره بهتر از هر کرمی جواب میده

کرم هیدرودرم شقاق سینه

پد سیلیکونی سینه بگیر
دیگه بچه نوک سینه رو نمیگیره ک زخم بشه راحت

کالاندولا

پد شیردهی پارچه ای یا یه تیکه پارچه تمیز بذار شیری که میشه رو سینت بمونه . شیرت خودش زود خوب میکنه نوک سینه رو .
اگه ورم و درد داری یه تیکه کاهو تمیز خنک بذار آروم میشه .

کرم شقاق من از الان شروع کردم ب زدن

همینکه زایمان کردی ذخم شد؟
یا بعد شیر دادن به نینی

سوال های مرتبط

مامان دلانا🩷🦄 مامان دلانا🩷🦄 ۷ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد