به خودم قول دادم آی وی افم مثبت شد بیام بگم چیکار کردم اول اینکه بی اذن خدا برگی از درخت نمیوفته
انشاالله همه چشم انتظارا باردار بشن🥺
قبل انتقال به مدت 20روز شکمم و با روغن سیاهدانه چرب میکردم دوشب مونده به انتقال دیگه چرب نکردم
تعادل حفظ میکردم نه زیاد گرمی میخوردم نه خیلی سردیجات
شب قبل انتقال کله پاچه خوردم صبحشم میخواستم برم صبحونه کله پاچه خوردم فردای انتقال فقط از آبش خوردم
بعد انتقال آروم آروم قدم برمیداشتم خم نمیشدم همون روز اول از توالت فرنگی استفاده میکردم تا سه روز استراحت مطلق بودم فقط برای دستشویی بلند میشدم همسرم کارامو انجام میداد بعد 3روز هر دوساعت تو خونه 10دقیقه آروم راه میرفتم ژله زیاد خوردم با طعمای مختلف مهم نیست چه طعمی باشه همون پودر ژلاتینش باعث لانه گزینی میشه
ولی اکثر میگن انار خوبه، پای مرغ میخوردم سوپ درست میکردم باهاش ادویه رو کلا از غذام حذف کردم صبحا فرنی نشاسته میخوردم
آب نشاسته میخوردم لوبیا سبز و از 10روز قبل انتقال شروع کردم لوبیا سبز زیاد خوردم بعد انتقال آبپز میکردم آبلیمو نمک میزدم میخوردم روزای اول انتقال بیشتر غذاهای نشاسته دار میخوردم برای رفع یبوست رو کاهو روغن زیتون میریختم

۱۶ پاسخ

ان‌شاءالله ک بارداری راحتی در پیش داشته باشی عزیزم😍

سلام عزیزم مبارک باشه انشالله به سلامتی بغلش بگیری.میشه بگی علاعم چی داشتی

مبارکه گلم

گلم لوبیا سبز و نشایسته تو روز انتقال همش میخوری

به سلامتی عزیزم مبارک باشه❤️

بسلامتی عزیزم دکترت کی بود

مبارک باشه بسلامتی و دلخوشی بغل بگیرین😍 برای منم دعا کن ماه بعد انتقال دارم

😍 خدارووووووشکر عزیزدلم
انشاالله که به سلامتی بغلش بگیری
چندتا انتقال دادی چند روزه؟

مبارک باشه

مبارکهههه 😍😍

خیلی مراقب باش خیلی صرفا مثبت شدن ملاک نیست فقط و فقط استراحت کن حتی اگ دکتر گفت میتونی کاراتو انجام بدی فقط بچسب ب زمین

انشالله به سلامتی بغلش بگیری

عزیزم انشالله ب دل خوش و سلامتی زایمان کنی خدا خیرت بده اطلاعاتت رو میگی 😍❤️

به سلامتی باشه

مبارکت باشه

خداروشکر ک نتیجه گرفتی

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها🥹❤️ مامان دوقلو ها🥹❤️ هفته نوزدهم بارداری
تجربه من از آی وی اف💕(اول راجب عکسی که گزاشتم بگم که این حال و هوای من قبل از انتقال بود قشنگ شل کرده بودم)
به خودم قول داده بودم اگه انتقالم مثبت شد بیام از کارایی که کردم بگم ، چون زمانی که خودم تو مراحلش بودم خیلی پیگیر بودم که بقیه چیکارا کردن🥺هرچند از همون اول معتقد بودم اگه خدا بخواد بدون هیچ کاری مثبت میشه و ربطی نداره به یه سری کارا اما من خودم صرفا جهت این انجام دادم که اگه منفی شد با خودم نگم اگه فلان کارو میکردم مثبت میشد،
اول اینکه هر سوالی داشتین بپرسین حتمااا کامل توضیح میدم خب بریم سراغ کارایی که من کردم
1 من قبل انتقال وزنمو یه کوچولو اوکی کردم و به ۶۰ کیلو رسیدم ، همینطور ۴۰ شب شکممو با روغن سیاهدونه چرب کردم و گن مینداختم که گرم باشه ، و تو این چهل روز همیشه جوراب پام میکردم و موقع خواب در میاوردم (اینا کارایی که قبلش کردم)
2 یه روز قبل از انتقال و روز انتقال صبحونه پاچه گوسفند خوردم و روز بعد از انتقالم خوردم دوباره ، شیر سویا تا ۶ روز خوردم ، سوپ پای مرغ ۳ بار خوردم ، لوبیا سبز زیاد خوردم ، ژله انار خوردم ، روزی یه بار نشاسته خوردم و داروهارو سر وقت خوردم (اینا چیزایی بود که تو دوران انتقال خوردم)
ادامش داخل تایپیک ✍️
مامان آوین و روژین مامان آوین و روژین هفته سی‌وچهارم بارداری