قبل از انتقال نشاسته و لوبیا سبز بخوریم یا بعدش

۱ پاسخ

بعدش عزیزم برای لانه گزینی بهتر

سوال های مرتبط

مامان مامان جوجو🤱 مامان مامان جوجو🤱 هفته پنجم بارداری
مرضیه بانو مرضیه بانو قصد بارداری
مامان راضی مامان راضی هفته ششم بارداری
به خودم قول دادم آی وی افم مثبت شد بیام بگم چیکار کردم اول اینکه بی اذن خدا برگی از درخت نمیوفته
انشاالله همه چشم انتظارا باردار بشن🥺
قبل انتقال به مدت 20روز شکمم و با روغن سیاهدانه چرب میکردم دوشب مونده به انتقال دیگه چرب نکردم
تعادل حفظ میکردم نه زیاد گرمی میخوردم نه خیلی سردیجات
شب قبل انتقال کله پاچه خوردم صبحشم میخواستم برم صبحونه کله پاچه خوردم فردای انتقال فقط از آبش خوردم
بعد انتقال آروم آروم قدم برمیداشتم خم نمیشدم همون روز اول از توالت فرنگی استفاده میکردم تا سه روز استراحت مطلق بودم فقط برای دستشویی بلند میشدم همسرم کارامو انجام میداد بعد 3روز هر دوساعت تو خونه 10دقیقه آروم راه میرفتم ژله زیاد خوردم با طعمای مختلف مهم نیست چه طعمی باشه همون پودر ژلاتینش باعث لانه گزینی میشه
ولی اکثر میگن انار خوبه، پای مرغ میخوردم سوپ درست میکردم باهاش ادویه رو کلا از غذام حذف کردم صبحا فرنی نشاسته میخوردم
آب نشاسته میخوردم لوبیا سبز و از 10روز قبل انتقال شروع کردم لوبیا سبز زیاد خوردم بعد انتقال آبپز میکردم آبلیمو نمک میزدم میخوردم روزای اول انتقال بیشتر غذاهای نشاسته دار میخوردم برای رفع یبوست رو کاهو روغن زیتون میریختم
مامان آریا و آریانا مامان آریا و آریانا هفته سوم بارداری