سلام خانوما خوبین
کسی سر در میارع امروز رفتم سونو

تصویر
۴ پاسخ

طنبلی داری

عالیه جانم

الان خوب برای اقدام امپول داده

یه فولیکول عالی داری و کمی هم تنبلی..دارو مصرف کرده بودی!؟ازادسازی اگه داد بزن سریع و نزدیکی کن تا دو روز پشت هم

سوال های مرتبط

مامان محمد صالح مامان محمد صالح ۳ ماهگی
مهدیه🌺ivf❤️‍🩹 مهدیه🌺ivf❤️‍🩹 قصد بارداری
مامان شقایق مامان شقایق هفته پانزدهم بارداری
مامان رقیه مامان رقیه ۱ ماهگی
مامان 🎀پناه کوچولو🎀 مامان 🎀پناه کوچولو🎀 هفته شانزدهم بارداری