۸ پاسخ

احتمالا ببرمش

اولین سالی که رفتم مراسم شیرخوارگان چند ماه قبلش سقط کرده بودم، همونجا گفتم اگر سال دیگه بچه داشته باشم تا 5 سالگیش حتما میبرمش، سال بعدش حامله بودم و سال های بعد هر سال بردمش و با اینکه بچه ای بود که توی محیط شلوغ اذیت می‌کرد اما اونجا واقعا آروم بود و همکاری داشت
اینم عکس اولین سالی هست که رفتیم

تصویر

بله عزیزم میبرم

منم میخام ببرمش ولی با لباس مشکی هاش و اینکه احتمال زیاد نتونم مسجد صادقیه برم داخل چون پریود هستم اجتمال زیاد اون روز

اره انشاالله
من مراسمش رو دوست دارم

بله میبرمش

آره براش پیراهن بلند دوختم به همین نیت💚

من پارسال نبردم ولی امسال بتونم میبرم

سوال های مرتبط