۱ پاسخ

بیشتر میگن ک بخاطر ضعف جسمانیه عفونت میگیریم.برا عفونت بخیه هام من آزیتروماسین. داده با ی محلول ک بشینم توش.و دوتا قرص. مولتی و اهن

سوال های مرتبط