ازاین پوشک دائمی ها کسی استفاده کرده؟؟راضی هست؟؟

تصویر
۵ پاسخ

عزیزم اگه با سلیقه و حوصله هستی و میتونی هر بار با صابون کهنه بچه تمیز بشوری و جاشو داری که توی نور آفتاب خشک کنی عالیه بهتر از این نیست خودمون که بچه بودیم از همین ها استفاده میشد برامون و اما به خاطر اینکه تمیز میشستن اصلا عفونت نمیگرفتیم و من مامانم میگه اصلا نسوختی در اصل از پوشک های دیگه هم به صرفه تره هم بهداشتی تر با این شرایط اگه میتونی حتما استفاده کن عالیه

منم دوست دارم بدونم ولی باید چهارتا بگیری حداقل چون میبینی تو یک روز پنج تا پوشک عوض کردی

فک کنم از مدلهایی که دکمه ای هستن خیلی بهتر از اینا باشن

نه چجوریه
فک کنم‌زود خراب بشن هی باید بشوری من ک بادوتابچه پوشکی نمیرسم

دونه چند

نه ولی به نظرم هر سری شستنش سخته

سوال های مرتبط

مامان گیلاس خانوم مامان گیلاس خانوم ۷ ماهگی