۶ پاسخ

تنها نیستی

چون هنو هفته های اولی حالت بده برا همون

سلام منم همین جوری هم وزنم اومده پایینه دکتر سرم غذایی نوشته برام هیچی نمیتونم بخورم تا میخورم بالا میارم

منم همینطورم

وای منم اینجوری ام اصلا غذا نمیتونم بخورم فقط میوه میخورم تا حالاام نشده یهو چیزی هوس کنم

منم اصلا ویار نکردم.. بفرستم اطرافیان رو اینو بخر اونو بخر برام. فقط زود به زود گشنم میشد باید خوردنی یا غذا دم دست می‌بود. الان یه خورده بهتر شدم

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا🤲 مامان معجزه خدا🤲 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩵human🌰 مامان 🩵human🌰 هفته سی‌وسوم بارداری