من تنگ شدم اصلا هم راصی نیستم برداشته بخیه م زده نسبت ب قبل بیشتر دوخته انگار
من اول طبیعی ۸سانت باز شدم بعد تنفس بچه مشکل پیدا کرد دیگه سزارین اورژانسی شدم حالا اصلا بچه از کانال زایمان بیرون نیومد که ولی حس میکنم خیلی گشاد شدم😓 عذرمیخوام ولی اصلا رابطمون مثلا قبل نیست و من لذتی نمیبرم
رفتمم دکتر فقط یه پماد داد واسه خشکی واژن
خودم که حس میکنم خیلی گشاد شدم
من
یکی از بخیه هام در رفت اون موقع نرفتم دوباره ترسیدم
الانم پیش متخصص که میرم خودش میگه گشادشدی میگم چیکار کنم میگن دوباره بخیه بزن ولی من میترسم 🥲
من شد،راه حلی نیس نبایدطبیعی اورد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.