۴ پاسخ

من بااینکه لکه بینی نداشتم دکتر برام شیاف نوشت شبی یدونه میزنم به نظرم بزار جای بچرو سفت میکنه

ولی من شنیدم اگه یه دفعه شیافو قطع کنی ب خونریزی میفتی
حداقل کم کم قطعش کنم

لانه گزینی بوده چیزی نیس

اون خون کهنه بوده که به عنوان لکه بینی خارج شده ولی برای اینکه خیالت راحت بشه شیاف استفاده کن

سوال های مرتبط