۸ پاسخ

استراحت باش اگ باز دیدی برو دکتر

خوب وقتی نظر میپرسید منم از روی تجربه دارم راهنمایی میکنم اگر دوست دارید به ببخیالی بگیرید بحثش جداست

واسه هر لکی بری دکتر بهت شیاف میده

این چیزا چیزی نیست چشم پوشی کنی یا با نظر دیگران پیش بری باید بری دکتر ببینی نظر دکترت چیه توی این هفته ها حتی اگر چندبار باشه نشانه خطر سقط بری دکتر بهتره

به نظر من برو دکتر عزیزم 🌹 انشالله که چیزی نیست

خداروشکر استراحت کن

شیاف خطری نداره استفاده کن
من از هفته چهار پنج بارداری هرشب استفاده کردم تا همین الان

شیاف بذار اگه دیدی

سوال های مرتبط