۸ پاسخ

مبارکت باشه ایشالله دوقولو باشه

ایشالا بالا میره فقط استرس نداشته باش

مبارکت باشه گلم اره بتا صدرصد رفته بالا واسه منم دعا کن مثبت شم 😍❤️

برو ازمایش بتا بده خیالت راحت کن منم اینجوری اینجوری بود ازمایش دادم بتام ۲۰۰۰ بود

صبرکن شنبه برو ک دیگه خیالت راحت بشه تکرار نکنی همین الانم بالا رفته ک بیبی چکت پررنگ ترشده

اره عزیزم‌حتما انشالله بالا رفته ، مبارکت باشه

منم ۷ روز تاخییر بشه برم بتا بدم بهتره نه؟
حداقل ۷ روز تاخییر بشه
امروز سه روز تاخییره

انشالله دوبرابر میشه

سوال های مرتبط

مامان پندار مامان پندار هفته هفتم بارداری