مبارکت باشه ایشالله دوقولو باشه
ایشالا بالا میره فقط استرس نداشته باش
مبارکت باشه گلم اره بتا صدرصد رفته بالا واسه منم دعا کن مثبت شم 😍❤️
برو ازمایش بتا بده خیالت راحت کن منم اینجوری اینجوری بود ازمایش دادم بتام ۲۰۰۰ بود
صبرکن شنبه برو ک دیگه خیالت راحت بشه تکرار نکنی همین الانم بالا رفته ک بیبی چکت پررنگ ترشده
اره عزیزمحتما انشالله بالا رفته ، مبارکت باشه
منم ۷ روز تاخییر بشه برم بتا بدم بهتره نه؟
حداقل ۷ روز تاخییر بشه
امروز سه روز تاخییره
انشالله دوبرابر میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.